Стосовно прогресу розслідування кримінальної справи №12019140000000809 від 19 листопада 2019 року - запит до Генеральної прокуратури України.
We were unable to retrieve the mail server logs for this message.
Consider accessing the logs in a separate window.
Використовуючи цю можливість, хочу висловити Вам свою щиру повагу та звернутися з наступним питанням.
Прокуратура України становить єдину систему, яка в порядку, передбаченому Законом України "Про прокуратуру", здійснює встановлені Конституцією України функції з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави та є держателем Єдиного реєстру досудових розслідувань й здійснює підтримання державного обвинувачення в суді.
Тема розслідування можливих неправомірних дій керівництва та працівників Національного агентства України, що займається виявленням, розшуком і управлінням активами, здобутими внаслідок корупційних та інших злочинів, викликала активні суспільні обговорення та стала предметом багатьох публікацій у медіа. Це питання має великий суспільний резонанс і стало підставою для термінового звернення з відповідним запитом.
З загальнодоступної інформації, що розміщена 23.01.2020 року на сайті Наші Гроші, стало відомо, що слідчі СУ ГУНП у Львівській області здійснюють досудове розслідування в рамках кримінального провадження №12019140000000809 від 19 листопада 2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 ККУ "Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем" за фактом несанкціонованого відбирання газу компанією ПП "Гарант Енерго М", яка була управителем ТЕЦ у містах Новий Розділ та Новояворівськ Львівської області під час свого управління.
Так, 24.09.2019 року, між Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА) та ПП "Гарант Енерго М" було укладено договір за №7508 управління майном (активами) Новороздільської ТЕЦ, власником якого є ТОВ "Енергія-Новий Розділ та договір за №7507 управління майном (активами) Новояворівської ТЕЦ, власником якого є ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Енергія-Новояворівськ.
Управління переданими активами зі сторони ПП "Гарант Енерго М" здійснювалось неефективно та супроводжувалось численними порушеннями умов укладених договорів, що призвело до невиконання управителем ПП "Гарант Енерго М" своїх зобов'язань з виплати заборгованості по заробітній платі працівникам, формуванню багатомільйонної заборгованості перед державними та приватними компаніями, державним та місцевими бюджетами, а також призвело до виникнення надзвичайної ситуації у містах Новояворівськ та Новий Розділ.
Результати розслідування такого суспільно важливого кримінального провадження №12019140000000809 від 19.11.2019 та притягнення винних осіб до відповідальності, дають впевненість громадськості у належному функціонування правоохоронного органу, захисті порушених прав та невідворотності покарання.
✦ ✦ ✦
Згідно зі статтею 19 Загальної декларації прав людини, яка була ухвалена резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН 10 грудня 1948 року, а також статтею 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, прийнятої 4 листопада 1950 року, кожна особа має право вільно шукати, отримувати та розповсюджувати інформацію і ідеї будь-якими способами, без обмежень, пов'язаних із державними кордонами.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованої Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям "офіційні документи" розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Відповідно до статті 40 Конституції України, кожен має право подавати індивідуальні або колективні письмові звернення, а також особисто контактувати з органами державної влади, місцевого самоврядування та їх посадовими особами. Ці органи зобов'язані розглянути всі звернення та надати обґрунтовану відповідь у визначені законодавством терміни.
На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України "Про інформацію" кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації", доступ до інформації реалізується шляхом надання даних за запитами. Згідно зі статтею 19 цього ж закону, будь-який запитувач має право звернутися до розпорядника інформації з проханням про надання інформації, без прив'язки до свого особистого інтересу та без необхідності пояснювати причини свого запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
✦ ✦ ✦
На підставі наведеного та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію", статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, --
Certainly! Here’s a unique variation of the text you provided: "Пожалуйста:"
(1) Надати інформацію щодо стану розслідування кримінального провадження №12019140000000809 від 19.11.2019 за фактом несанкціонованого відібрання природного газу із газотранспортної системи та вчинення привласнення майна АТ "Укртрансгаз", зазначивши орган досудового розслідування та процесуального керівництва, чи складались та вручались повідомлення про підозру посадовим особам АРМА у зв'язку з розслідуванням цього кримінального провадження та які заходи процесуального керівництва вживаються для його ефективного розслідування.
Надайте, будь ласка, деталі стосовно кримінальних розслідувань, які проводять правоохоронні органи у зв'язку з ймовірними незаконними діями керівництва та працівників АРМА, а також керівників юридичних осіб, які управляють активами. Це стосується неналежного виконання ними договорів управління активами, що належать ТЗОВ "НВП "Новояворівськ" та ТЗОВ "Енергія-Новий Розділ". Такі дії призвели до збитків для державного та місцевого бюджетів, а також до невиплати заробітної плати та невиконання зобов'язань перед контрагентами. Включіть інформацію про інші можливі незаконні дії, що мали місце під час управління цими активами, вказавши номер кримінального провадження, попередню кваліфікацію, а також інформацію про вручення підозр у цих справах.