Служити в десять разів довше: у Німеччині планується запуск спеціальних потягів на акумуляторах.
Виробник стверджує, що нові акумулятори для поїздів забезпечать покращену безпеку, подовжений термін експлуатації та зменшення викидів CO2.
Компанія Saft, що є частиною TotalEnergies, постачає свої інноваційні тягові батареї на основі оксиду титанату літію (LTO) для німецького виробника залізничної техніки Siemens Mobility. Ці батареї будуть застосовані у семи новітніх водневих поїздах Mireo Plus H. Інформацію про це публікує Interesting Engineering.
Як пояснюють у виданні, в поїздах Mireo Plus H основним джерелом енергії служить водень. Зі свого боку батареї виконують функцію прискорення, щоб компенсувати обмеження потужності паливних елементів, і гальмування, щоб відновлювати кінетичну енергію. Кожен поїзд Mireo Plus H включає дві батареї LTO, по одній на кожну двовагонну секцію.
Повідомляється, що акумулятори забезпечують у 10 разів більший термін служби порівняно з іншими технологіями і гарантують безпеку завдяки своїй стабільній електрохімії. Крім того, вища швидкість заряду і розряду робить їх ідеальними для живлення тягових систем.
Гендиректор компанії Saft, Седрік Дюкло, зазначає, що впровадження цієї новаторської технології в області тягових застосувань приносить суттєві переваги в порівнянні з попередніми моделями літій-іонних акумуляторів. Серед основних переваг – підвищений рівень безпеки та надійності, зменшення викидів CO2, продовжений термін експлуатації та збільшена потужність.
Згідно з інформацією порталу, акумулятори LTO відрізняються від традиційних літій-іонних батарей, які зазвичай використовують аноди з вуглецю або графіту, оскільки їх анод виготовлений з титанату літію. Призматична форма елементів LTO дозволяє досягти високої щільності упаковки, а також гарантує надійність і тривалий термін служби, який може становити не менше 10 років, з можливістю подальшого подовження до 15 років.