З метою збереження іміджу Франції: Макрон висловив своє невдоволення з приводу перенесення подій «Емілі в Парижі» до Риму.
Цю інформацію він озвучив в розмові з виданням Variety.
Протягом президентства Емманюеля Макрона Франція здійснила ряд важливих кроків для відновлення свого статусу як світового культурного центру. Успішна організація Олімпійських ігор у Парижі підкреслила національну спадщину, а серіал Netflix "Емілі в Парижі", який фокусується на французькій моді, мові та особливому шармі, став настільки популярним, що у новому сезоні, який вийшов цього року, з'явилася перша леді Франції Бріжит Макрон.
"Це наповнювало мене гордістю, і вона також була в захваті від можливості це зробити. Хоча це зайняло всього лише кілька хвилин, я вважаю, що для неї це був справді важливий момент," - розповів президент Франції.
Відповідаючи на запитання про те, чи пропонували йому взяти участь у серіалі, Макрон з гумором зазначив: "Я не такий привабливий, як Бріжит!"
Він наголосив, що серіал, події якого розгортаються у столиці, позитивно вплинув на імідж країни.
"На мою думку, це позитивно вплине на імідж Франції. Серіал 'Емілі в Парижі' має яскравий і привабливий характер для країни. Вважаю, що це чудова ініціатива", - висловив свою думку президент.
Відомо, що події п’ятого сезону відбуватимуться в Римі. У четвертому сезоні серіалу Емілі зав’язує романтичні стосунки з привабливим італійцем, після чого вирішує переселитися в італійську квартиру, щоб відкрити в Римі офіс Agence Grateau.
"Ми будемо рішуче відстоювати повернення Емілі до Парижа. І ми закликатимемо їх залишитися у столиці Франції! Зйомки 'Емілі в Парижі' в Римі не мають жодного сенсу," - підкреслив Макрон.
Президент Франції зазначив, що в країні все ще відчувається нестача великих продюсерів, мовників та платформ, подібних до Netflix. Водночас він підкреслив досягнення французьких компаній, таких як Vivendi, Canal+, Banijay і Mediawan.
"Також ми маємо ці ключові мережі: MK2, Pathé, Gaumont, які представляють потужні французькі підприємницькі команди, що займаються виробництвом контенту та організацією його дистрибуції," - підкреслив Макрон.