У Києві відбувся тренінг з надання першої допомоги для осіб з порушеннями слуху.
У Києві відбувся тренінг з надання першої допомоги для осіб з порушеннями слуху. Учасників навчали, як правильно викликати екстрені служби та зупиняти кровотечу. У сюжеті продемонструємо, як людина з вадами слуху може діяти в критичних ситуаціях.
Усе повинно виглядати саме так. Щоб зв'язатися з екстреними службами, необхідно натиснути кнопку SOS. Ви також можете обрати, яку саме службу викликати, наприклад, національну поліцію.
Ось як функціонує безкоштовний додаток, що підтримує спілкування людей з порушеннями слуху. Просто натисніть кнопку виклику, і ви зможете зв'язатися з перекладачем жестової мови.
Добрий день! Ви звернулися до центру перекладу жестової мови. Чим я можу вам послужити?
Віталій — спеціаліст у сфері розробки мобільних додатків. Він відверто говорить, що з дитинства має проблеми зі слухом, тому на власному досвіді розуміє, як складно буває виконувати навіть найелементарніші завдання без сторонньої допомоги. Саме тому він вважає, що цифрові рішення значно спрощують повсякденне життя.
Віталій Потапчук, автор програмного забезпечення:
Я відвідав банк і витратив три аркуші формату А4. Ми спілкувалися протягом трьох годин. Я писав, чекав, і дівчина читала мої нотатки. Після цього вона дала відповідь. Потім я сам прочитаю те, що написав. Це все займає час. Але, спілкуючись, я відчуваю, що це моя рідна мова, і все стає зрозумілим зразу.
Інструктаж розпочинається з пояснення, як людині з порушеннями слуху викликати швидку медичну допомогу. Учасники також отримують знання про те, як зупиняти кровотечі: вміло використовувати турнікет і проводити тампонування ран.
Євген Палій, інструктор з першої допомоги:
Ми маємо перекладача, який допомагає під час перерв, забезпечуючи більш ефективну комунікацію. Це дозволяє відповісти на питання, які можуть залишитися незрозумілими для учасників тренінгу. Крім того, всі практичні навички тренуються на ділі, щоб м’язова пам’ять спрацьовувала у стресових ситуаціях.
Віктор, волонтер з Харківської області, розповідає, що приїхав до Києва саме для участі у тренінгу.
Віктор Коротовський, один із учасників навчального семінару:
У нас є команда волонтерів з порушеннями слуху. І, принаймні, ми повинні усвідомлювати, як діяти у таких ситуаціях: як ефективно підтримувати інших. Це надзвичайно важливо, і кожен повинен знати ці навички, адже вони можуть врятувати життя.
Перед початком масштабного конфлікту кожна десята особа в Україні стикалася з проблемами слуху, повідомляють організатори тренінгу. На сьогоднішній день, через війну, цей показник продовжує зростати. Саме тому основною метою заходу є забезпечення доступності всіх послуг для тих, хто втратив слух.
Яна Рибченко, організатор тренінгу:
Існує недостатня кількість курсів та програм навчання, які б враховували потреби людей з порушеннями слуху. Інформація, яка до них надходить, часто затримується або взагалі не доходить. У випадках, коли ми почуваємось погано, маємо високу температуру, або ж у разі виникнення надзвичайних ситуацій, як ДТП, необхідно викликати швидку допомогу. Але як можуть це зробити люди з порушеннями слуху?
Організатори розуміють, що в умовах війни ми можемо опинитися без зв'язку та Інтернету. У такій ситуації мобільний додаток не зможе функціонувати. Які ж є способи комунікації в такому випадку? Марія демонструє три ключові жести, які сигналізують про те, що людині необхідна допомога.
Допоможи мені. Викличте швидку. Мені погано.
Ці жести слід запам'ятати всім, підкреслюють на тренінгу. І якщо незнайомець на вулиці продемонструє їх, не проходьте повз.