Сотні тисяч користувачів залишають соціальну мережу Ілона Маска. Bluesky піднявся в списках найвідоміших платформ.


На фоні президентських виборів у США платформа Bluesky, яка є основним суперником X (Twitter), змогла привабити понад 700 тисяч нових користувачів і стала однією з найпопулярніших соціальних мереж у декількох країнах.

За минулий тиждень у Bluesky з'явилося понад 700 000 нових користувачів, і більшість з них походять із США. Зараз платформою користуються понад 14,5 мільйонів користувачів, повідомила в коментарі The Verge головна операційна директорка Bluesky Роуз Ван.

Ван також повідомила, що Bluesky займає позицію соціального додатка номер два в США та Канаді, а в Великій Британії — третю. У App Store цей застосунок займає другу сходинку серед соцмереж та третю — серед безкоштовних додатків. У обох категоріях Bluesky поступається лише Threads.

Популярність Bluesky пояснюється кількома факторами. Платформа активно удосконалюється, впроваджуючи корисні функції, які давно доступні у конкурентів, такі як фіксація дописів, можливість публікації відео та надсилання особистих повідомлень. Політика модерації Threads, а також її підхід до боротьби з дезінформацією, відштовхують користувачів від цієї соціальної мережі. X продовжує втрачати популярність через суперечливі зміни, зокрема, відмову від повного блокування небажаних користувачів, поширення дезінформації та фейків, особливо на політичні теми, а також агресивне просування особистої сторінки Ілона Маска. Для багатьох причиною переходу від X стали його тісні зв’язки з Дональдом Трампом і активна участь у політичній кампанії. Ще приблизно півмільйона користувачів обрали Bluesky після того, як соцмережа Маска була заблокована в Бразилії.

Related posts