У справі затонутої яхти магната Лінча під розслідування потрапили капітан, інженер та матрос.
Двоє інших членів екіпажу та капітан яхти британського технологічного магната Майка Лінча, яка зазнала аварії минулого тижня, потрапили під розслідування італійської прокуратури. Про це повідомляє Reuters, посилаючись на джерела у судових органах.
У понеділок під слідством опинилися 51-річний капітан човна Джеймс Катфілд, інженер корабля Тім Паркер Ітон і матрос Метью Гріффіт. Їм висунули підозри в ненавмисному вбивстві та причетності до корабельної аварії. Катфілд відмовився співпрацювати з прокурорами під час допиту. Ітона підозрюють у недбальстві щодо захисту машинного відділення та операційних систем яхти.
"Розслідування не передбачає вину і не означає пред'явлення офіційних звинувачень", ‒ нагадує видання.
Лінч і ще шестеро осіб стали жертвами трагедії, коли 56-метрова яхта "Bayesian" перекинулася і затонула за кілька хвилин 19 серпня біля берегів Сицилії.
Підписуйтесь на наш Tелеграм канал
Як повідомляє джерело, Гріффіт виконував свої обов'язки на вахті в ніч, коли стався інцидент. Моряк відправився з Палермо пізно ввечері в середу, і джерело зазначило, що його кінцевим пунктом призначення було французьке місто Ніцца.
Ті, хто перебуває під слідством, не зобов'язані залишатися в Італії, але мають призначити адвокатів, щоб влада мала можливість підтримувати з ними зв'язок.
Четверо інших членів екіпажу, щодо яких не проводилося розслідування, вилетіли з Палермо. Двоє ‒ до Дубая і двоє - до Стамбула.
Затоплення яхти викликало здивування серед морських експертів. Вони стверджують, що судно класу Bayesian, створене італійським виробником розкішних яхт Perini, мало б витримати шторм і, у будь-якому разі, не повинно було затонути настільки швидко, як це сталося.
Прокуратура міста Терміні-Імерезе неподалік Палермо оголосила, що розслідування потребуватиме певного часу. Прокурори мають намір вимагати підняття затонулого судна з морського дна. Корабель Bayesian лежить на правому борту на глибині близько 50 метрів.
Зображення: EPA/UPG