Китайська компанія здійснила продаж двох квитків на 12-хвилинну космічну подорож.


Компанія Deep Blue Aerospace під час онлайн-трансляції реалізувала два квитки на космічний політ на китайському ракетному кораблі, запуск якого заплановано на 2027 рік.

На заході спостерігали близько трьох мільйонів глядачів, а квитки, які коштували 1 мільйон юанів (приблизно 140 тисяч доларів США), були розпродані миттєво на подорож тривалістю приблизно 12 хвилин. Ідентичність покупців залишилася невідомою.

Deep Blue Aerospace займає провідні позиції серед китайських компаній у сфері комерційних космічних технологій, що займаються створенням ракет з метою реалізації амбітних космічних ініціатив Пекіна.

Deep Blue Aerospace створює багаторазову ракету Nebula-1, що має на меті відправити генерального директора компанії та п’ятьох пасажирів у космос протягом наступних трьох років.

У минулому місяці компанія повідомила, що ракета не змогла успішно завершити тестовий політ, який передбачав вертикальний підйом на значну висоту.

Наступне випробування призначено на прийдешній місяць, в той час як компанія Deep Blue Aerospace повідомила про плани розширити обсяги тестувань у 2025 і 2026 роках з метою забезпечення "безпеки та надійності пілотованих суборбітальних польотів".

Генеральний директор та засновник Deep Blue Aerospace Хуо Лян вірить, що ракета зможе виконати свій перший політ у 2027 році.

Related posts