Уряд оновив вимоги до електронної ідентифікації для призначення пенсій та субсидій.
Кабінет Міністрів України затвердив нові зміни до процедури електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг у соціальному секторі, з метою приведення їх у відповідність з нормами законодавства Європейського Союзу. Внесені зміни включають оновлені правила подачі документів та застосування електронного підпису. Цю інформацію озвучив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук.
Досліджуйте світ бізнесу без політичних впливів на каналі LIGA.Бізнес.
"Питання електронної ідентифікації та автентифікації, а також подачі документів у цифровому форматі з використанням кваліфікованого електронного підпису або вдосконаленого підпису на основі кваліфікованого сертифіката, а також засобів електронної ідентифікації, були врегульовані", -- підкреслив Мельничук.
Ці зміни спрямовані на підготовку до укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементацію європейського законодавства у сфері електронної ідентифікації.
Відповідно до оновлених норм, були внесені корективи в:
- порядку призначення житлових субсидій;
- механізму виплати пенсій та фінансової підтримки через банківські поточні рахунки;
- порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми;
- положення про реєстр осіб, які мають право на пільги;
- процедури надання та виплати державної соціальної підтримки для сімей з обмеженими фінансовими можливостями;
- процедури оформлення та видачі свідоцтва про реєстрацію внутрішньо переміщеної особи, а також низки інших нормативних документів.