Ферстаппен поклав край своїй серії невдач, здобувши тріумф у заплутаному Гран-прі Сан-Паулу.


На старті гонки пілот "Мерседеса" Расселл обійшов Норріса з "Макларена" в боротьбі за першість. Водночас діючий чемпіон почав свій наступ, стартуючи з 17-го місця.

На десятому колі Ферстаппен обійшов Піастрі і піднявся на сьоме місце, а вже на наступному колі зміг випередити ще одного суперника. У той же час Норріс невпинно тиснув на Расселла, але не зміг його обійти, навіть під час піт-стопів. Лише на тридцятому колі гонщик "Макларена" зумів подолати опір свого опонента.

Проте обидва не вгадали з візитом до механіків. Незабаром дощові умови стали ще гіршими, що призвело до збільшення випадків виїздів за межі траси, внаслідок чого дирекція гонки підняла червоний прапор. На той момент перше місце займав гонщик "Альпін" Окон, за ним слідували Ферстаппен та його напарник Гаслі.

Після відновлення перегонів перша трійка не змінилася. Натомість втрутився в розподіл місць Сайнс, який вилетів у бар'єр і спровокував появу автомобіля безпеки. Ферстаппен класно зреагував на рестарт і випередив Окона на 43-му колі, а от Норріс у цей час опинився аж на 7-й позиції.

Натхненний таким розвитком подій, нідерландський гонщик почав штампувати швидкі кола та нарощував перевагу над пелотоном. Пілоти "Альпін", попри очікування, не посипалися і трималися в непоганому темпі. Расселл зумів наздогнати Гаслі, та пройти француза так і не зумів.

В результаті, Ферстаппен здобув свою першу перемогу після успіху в Іспанії, який відбувся ще в червні. Триразовий чемпіон світу посилив свою перевагу в чемпіонаті, набравши 393 очки, і фактично поставив хрест на шансах Норріса (331 пункт) на здобуття титулу. Тим часом, подвійний фініш "Альпін" дозволив команді піднятися з дев'ятого на шосте місце в Кубку конструкторів, набравши 49 очок.

Related posts